zondag 31 juli 2016

DE WERELD DRAAIT DOOR....





Je hoort het zo vaak zeggen,  al weer  een week om , wat is nou een week .Dat gevoel heb je zeker als je zo;n koppeltje rond heb lopen wat ze puppies noemen. Die draaien maar door, je valt van de  ene in de andere verbazing en voor je het weet is de week om.  Zoals de afgelopen week, die echt in het teken stond van het ontdekken en ontdekt worden. Het ging echt zo van, oh wat heb jij een leuke staart, dan zal ik je eens in je pootjes happen. Of van, oh wat heb  jij leuke veters, je heb toch wel  een veterdiploma, ik zal  je even testen. Wat is dat nou weer, moet ik daar op plassen, zo’n plaat met een doek er in. Zo de porties eten worden best wel groot, ik zal eens laten zien dat ik een echte Hovawart word. Wat een feest zo’n week lekker buiten leven, spelen, eten en uiteindelijk de bench op zoeken waar je weer met zijn allen lekker kunt dromen in alle rust. Boyca  controleert en inspecteert en dat  allemaal vanaf zijn eigen troon ( zie foto). Ze heeft al een hulphond, Djinta die ook zijn best probeert te doen, soms met enige aarzeling. En dan  die vreemde mensen die zich pupkopers of belangstellenden noemen, best druk, maar wel leuk om ze allemaal te ontmoeten. Afgelopen zaterdag was het wel even schrikken, Enzo&Enja, waren erg slap, wilden  niet meer eten en drinken. Even aan het infuus en een paar pilletjes,  een beetje druivensuiker en het  herstel was ’s avonds al zichtbaar. Op  naar de volgende week en benieuwd wat dat allemaal weer met zich meebrengt, we hebben er weer zin in en de puppen zeker………













1 opmerking: